Pogoji poslovanja
S spletno stranjo (v nadaljevanju "stran", "trgovina" ali "mojprenosnik.si") upravlja podjetje MojPrenosnik, ki nastopa kot ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).
Ob registraciji v sistem mojprenosnik.si obiskovalec pridobi uporabniško ime - ki je enako naslovu njegove elektronske pošte - ter geslo. Registracija na strani ni pogoj za nakup izdelkov – na voljo je tudi hiter nakup brez prijave v sistem. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje strani mojprenosnik.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem oziroma obiskovalcem strani.
Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba trgovine mojprenosnik.si ažurira in spreminja pogosto in hitro. Cene so predstavljene kot Redne cene in Spletne cene. Redne cene so priporočene maloprodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Spletna cena je cena, ki velja v primeru nakupa izdelka preko strani mojprenosnik.si.
Cene
Spletna cena velja za vse obiskovalce spletne strani mojprenosnik.si. Registracija v sistem ni pogoj za nakup v spletni trgovini in ni pogoj za nakup po spletni ceni. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z vsemi načini plačila, ki jih spletna stran ponuja, pod splošnimi pogoji poslovanja.Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
Identiteta podjetja: mojprenosnik.si
Kontaktni podatki: T: 041 88 28 27 E: info@mojprenosnik.si W: www.mojprenosnik.si
Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) - glej opis izdelka
Dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, je dostopen v razumljivem roku),
Pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
Jasno, natančno in razumljivo predstavljene cene
Časovno veljavnost ponudbe
Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila izdelkov, ki so na voljo na strani mojprenosnik.si:
01. Z gotovino ob prevzemu na sedežu podjetja (velja spletna cena) - NI MOGOČE (poslujemo z davčno blagajno)
02. Z nakazilom na račun upravitelja mojprenosnik.si po ponudbi / predračunu (spletni ceni se prišteje strošek poštnine) - JE MOGOČE (poslujemo z davčno blagajno)
03. S plačilom po povzetju pošiljke po pošti (spletni ceni se prišteje strošek poštnine) - JE MOGOČE (poslujemo z davčno blagajno)
04. Z nakupom na obroke oz. obročnim odplačevanjem - JE MOGOČE
- Varianta 01: predlagamo, da kupec sklene hiter kredit pri svoji banki in se tako izogne dvojnim stroškom. Toplo priporočamo.
- Varianta 02: plačilo preko spletnega nakupa z leanpay-em. Hitro, enostavno in ugodno. Toplo priporočamo.
05. S kreditnimi karticami - NI MOGOČE
06. Z uporabo sistema za varno plačevanje PayPal - NI MOGOČE
Postopek nakupa
Na spletni strani mojprenosnik.si poteka postopek nakupa v naslednjih enostavnih korakih:
1.) Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V kolikor želi kupec naročilo preklicati, lahko to stori eno uro od oddaje naročila tako, da nas o tem pisno obvesti preko elektronske pošte – info@mojprenosnik.si
2.) Naročilo potrjeno: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
3.) Blago odpremljeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje. Kupec ima pravico blago zavrniti skladno z zakonskimi določili in sklado s pogoji poslovanja strani mojprenosnik.si.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 08 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@mojprenosnik.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 08 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 08 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Če artikel vračate v garancijo, je le-ta lahko rabljen in je zaželjeno, da se ga pošlje v originalni embalaži, obvezno pa je priložiti vse predmete nakupa (priključni kabli ipd.) in navesti vzrok vračila oz. opis napake. Za podatke shranjene na disku NE ODGOVARJAMO.
Potek in pogoji popravila artikla v garancijskem roku
Za vsako uveljavljanje garancije je potrebno dokazilo o nakupu
(račun), na katerem je jasno vidna serijska številka izdelka.
Bojan Svenšek s.p. (mojprenosnik.si) ne odgovarja za podatke, ki so na
trdem disku in vseh ostalih nosilcih podatkov. Bojan Svenšek s.p. ima pravico
zbrisati podatke med servisom.
V primeru, da garancija ni upravičena, ima Bojan Svenšek s.p.
(mojprenosnik.si) pravico zaračunatI stroške servisa.
Popravilo servisa se vrši v zakonskem roku 45 dni od prevzema na
servis.
Napake na spletni strani
Napake na spletni strani (opisi izdelka in cene) niso namerne in niso izključene. Če je opis in cena izdelka, ki ste ga naročili, napačna, vas bo o tem dejstvu obvestil prodajalec podjetja in vam ponudil možnost, da izdelek kupite po pravilni ceni, ki vam jo bo tudi navedel.
Prav tako bo podjetje odpravilo napako in se vam opravičilo zanjo. Podjetje Linker-com izdelka stranki ne bo prodalo po ceni, ki bi bila škodljiva za podjetje, če je bila stranka o tem pravočasno obveščena. Podjetje si pridržuje pravico, da napako popravi v roku treh (3) delovnih dni od dne, ko je bilo o napaki obveščeno.
Dostava
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Izdelki, ki so na zalogi, bodo dostavljeni v roku od 3 do 10 delovnih dni, šteto od dneva dokončne potrditve vašega naročila. Izdelki bodo dostavljeni preko Pošte Slovenije in se zaračunavajo po naslednjem ceniku:
Strošek pakiranja in dostave pošiljke v Sloveniji znaša minimalno 8 €. (Pošta Slovenije). Če določenim izdelek presega težo 5 kg, se kupcu zaračuna poštniina po uradnem ceniku Pošte Slovenije na dan poslanega paketa.
V primeru pošiljanja izven Slovenije se poštnina zaračuna po ceniku Pošte Slovenije, ne glede na vrednost naročila.
Varnost nakupa
Zaradi vaše varnosti Vas v spletni trgovini mojprenosnik.si nikdar ne bomo spraševali po bančnih podatkih ali po številki računa. Za plačilo po avansnem računu ali za plačilo po povzetju potrebujemo zgolj vaš naslov. Plačilo preko kreditne kartice ali sistema Paypal poteka preko sistemov omenjenih podjetij, ki obenem tudi skrbijo za varnost transakcij in jamčijo varnost nakupa. Tako smo dosegli, da je nakup v spletni trgovini mojprenosnik.si popolnoma varen.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Uporaba besedil, fotografij in video posnetkov iz strani mojprenosnik.si
Prepovedano je vsako kopiranje besedil ali delov besedil, prenašanje slik ali video posnetkov, brez pisne privolitve mojprenosnik.si.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- označena bodo kot oglasna sporočila oziroma kot novice mojprenosnik.si,
- pošiljatelj - mojprenosnik.si - bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval in ga takoj odstranil iz seznama prejemnikov novic.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Vračilo izdelkov
Izdelki, ki jih vračate, naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Vračilu obvezno priložite originalni račun. Priporočamo vam, da izdelkov pri katerih takoj po prejemu ugotovite, da barva, velikost ali katera izmed drugih lastnosti, ni taka kot ste si predstavljali, ne odpirate v celoti ali jih sploh ne odprete, v kolikor je to mogoče. Pri odpiranju embalaže pazite, da embalaže ne poškodujete, ter da embalažo vključno z vso vsebino, ki je varovala vaš izdelek in posamezne dodatke, skrbno shranite vsaj pol leta od dneva prevzema, tako da bodo vaši stroški pri morebitnem vračilu minimalni. Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo.
Odškodnina za znižano vrednost izdelka znaša:
- v primeru, da je originalna embalaža izdelka poškodovana ali nepopolna, najmanj 15% vrednosti izdelka, vendar ne manj kot 20,00 EUR.
- v primeru vidne uporabe izdelka (vidne manjše poškodbe oziroma spremembe na izdelku) najmanj 25% vrednosti kupnine, oziroma več, v kolikor gre za okvare, odrgnine ali druge na izdelku trajno vidne posledice uporabe; tovrstnih poškodb, ki jih niste prijavili takoj po prevzemu izdelka in pred odstranitvijo zaščitnih folij, proizvajalci ne priznavajo kot okvaro na izdelku!
- pri notesnikih znižano vrednost izdelka predstavlja tudi strošek povrnitve v prvotno stanje: pregled in čiščenje virusov, brisanje ustvarjenih datotek in nalaganje operacijskega sistema in druge programske opreme, ki je bila naložena.
Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v navedenih in drugih podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji. Prosimo, da upoštevate, da v teh primerih lahko omogočimo le zamenjavo z drugimi izdelki po vaši izbiri, kupnine pa ne vračamo.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se (v primeru težav) kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@mojprenosnik.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Sicer je za reševanje sporov pristojno sodišče v Mariboru.